Obnoviť heslo

Tvoje výsledky vyhľadávania

 Reklamačné podmienky

 

Reklamačné podmienky pre Hru v prírode

Hra v prírode sa dá zakúpiť iba online. V prípade online objednávky ide jednoznačne o uzavretie zmluvy na diaľku, takže bez ohľadu na spôsob dopravy, alebo vyzdvihnutia Hry v prírode, ako spotrebiteľ máte právo na odstúpenie od zmluvy do 14 dní bez udania dôvodu. V tomto prípade je potrebné, vrátiť nám Hru v prírode nepoužitú, nepoškodenú a neodbalenú v uvedenej lehote na adresu sídla našej spoločnosti: LUNEMA, s.r.o., Cestovateľský kompas, Ul. Hviezdoslavova 281/18, 965 01 Žiar nad Hronom, spolu so sprievodným listom, ktorý obsahuje identifikačné údaje kupujúceho a číslo účtu, kde je potrebné vrátiť peniaze. Presný postup uvádzame nižšie.

Pred vrátením Hry v prírode sa prosíme uistite, že tovar vraciate naozaj v pôvodnom stave, nepoškodený, neodbalený a vhodne zabalený na cestu ku nám, aby sa v čo najväčšej miere eliminovalo poškodenie. Vaše náklady na poštovné nepreplácame.

Zakúpením Hry v prírode si kupujete zážitok (darček), ktorý nie je považovaný za tovar.

Hra v prírode sa predáva ako zážitok, nie ako tovar, čiže neplatí tu 24 mesačná záruka na každú časť zo zakúpenej hry. Hra je určená na 1 použitie. Samozrejme, je možné ju použiť aj viackrát. Rozdiel medzi zážitkom a tovarom je predovšetkým ten, že je určený len pre jedno konkrétne miesto a sú tam pripravené úlohy na riešenie v prírode. Zážitok sa zväčša využije len raz, čo neznamená, že hru si nemôžete zahrať aj opakovane, prípadne ju podarovať niekomu inému.

 

V súlade so Zákonom č. 102/2014 Z. z. – Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov kupujúceho a/alebo prijímateľa služby Vás informujeme:

My ako predávajúci sme povinní pred uzavretím zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho alebo ak sa zmluva uzatvára na základe objednávky spotrebiteľa, pred tým, ako spotrebiteľ odošle objednávku, jasne a zrozumiteľne oznámiť spotrebiteľovi:

1.) Hlavné vlastnosti tovaru alebo charakter služby v rozsahu primeranom použitému prostriedku komunikácie a tovaru alebo službe.

Hra v prírode sa predáva ako zážitok, nie ako tovar, čiže neplatí tu 24 mesačná záruka na každú časť zo zakúpenej hry. Hra je určená na 1 použitie. Samozrejme, je možné ju použiť aj viackrát. Rozdiel medzi zážitkom a tovarom je predovšetkým ten, že je určený len pre jedno konkrétne miesto a sú tam pripravené úlohy na riešenie v prírode. Zážitok sa zväčša využije len raz, čo neznamená, že hru si nemôžete zahrať aj opakovane, prípadne ju podarovať niekomu inému.

 

2.) Obchodné meno a sídlo alebo miesto podnikania predávajúceho alebo osoby, v mene ktorej predávajúci koná. Na uvedenej adrese môže spotrebiteľ tiež uplatniť reklamáciu tovaru alebo služby, podať sťažnosť alebo iný podnet.

LUNEMA, s.r.o.

Cestovateľský kompas

IČO: 50906593, DIČ: 2120525143

spol. zapísaná v OR OS BB, Oddiel: Sro, vl. č. 32109/S

sídlo: Hviezdoslavova 281/18, 965 01 Žiar nad Hronom

 

3.) Telefónne číslo predávajúceho a ďalšie údaje, ktoré sú dôležité pre kontakt spotrebiteľa s predávajúcim, najmä adresu jeho elektronickej pošty.

 

4.) Celková cena je uvedená samostatne pri každej Hre v prírode.

 

5.) Platobné podmienky a dodacie podmienky, vrátane lehoty dodania uvádzame samostatne pri každej Hre v prírode.

 

6.) Reklamáciu sa snažíme vybaviť hneď, v rámci našich časových možností, najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamácie.

 

Objednávka neprišla kompletná

Nezabalili sme Vám do objednávky všetko? Ospravedlňujeme sa. Dajte nám vedieť telefonicky a/alebo mailom, obratom to napravíme.

 

Objednávka prišla poškodená

Ak Vám prišla objednávka poškodená, je potrebné nám túto skutočnosť nahlásiť obratom (do 2 dní od prevzatia) prostredníctvom e-mailu: info@cestovatelskykompas.sk.

  • V prípade výmeny Hry v prírode, ktorú máme skladom, Hru v prírode zasielame obratom po spracovaní.
  • Pokiaľ Hru v prírode na výmenu skladom nemáme, navrhneme alternatívne riešenie a preveríme možnosti najbližšej dostupnosti.
  • V prípade vrátenia peňazí vraciame na zadané číslo účtu obratom po spracovaní reklamácie.

 

Na reklamáciu Hry v prírode neprihliadame, ak vada bola spôsobená nasledovným užívaním:

  • Bežné opotrebenie hry (alebo jej časti) spôsobené používaním
  • Kratšiu životnosť akejkoľvek časti hry nemožno považovať za vadu a nedá sa reklamovať
  • K vade došlo mechanickým poškodením spôsobené kupujúcim
  • Nesprávnym či neštandardným zaobchádzaním
  • Používaním hry v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu hry
  • Vady, ktoré vznikli pri živelnej pohrome

 

7.) Informáciu o práve spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy, podmienkach, lehote a postupe pri uplatňovaní práva na odstúpenie od zmluvy, predávajúci zároveň poskytne spotrebiteľovi formulár na odstúpenie od zmluvy.

Hra v prírode sa dá zakúpiť iba online. V prípade online objednávky ide jednoznačne o uzavretie zmluvy na diaľku, takže bez ohľadu na spôsob dopravy, alebo vyzdvihnutia Hry v prírode, ako spotrebiteľ máte právo na odstúpenie od zmluvy do 14 dní bez udania dôvodu. V tomto prípade je potrebné, vrátiť nám Hru v prírode nepoužitú, nepoškodenú a neodbalenú v uvedenej lehote na adresu sídla našej spoločnosti.

 

VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

(vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy)

 – Komu ………….. LUNEMA, s.r.o., Cestovateľský kompas, IČO: 50906593, DIČ: 2120525143, sídlo: Hviezdoslavova 281/18, 965 01 Žiar nad Hronom, kontakt: 0907149549, info@cestovatelskykompas.sk

 – Týmto oznamujem/oznamujeme*, že odstupujem/odstupujeme* od zmluvy na tento tovar/od zmluvy o poskytnutí tejto služby* : …………..

 – Dátum objednania/dátum prijatia* …………..

 – Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov* …………..

 – Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov* …………..

 – Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* (iba ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe) …………..

 – Dátum …………..

 * Nehodiace sa prečiarknite.

 

8.) Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, znáša náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu podľa § 10 ods. 3 vyššie citovaného Zákona.

 

9.) Spotrebiteľ nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, ak zakúpenú Hru v prírode už odbalil, nakoľko odbalením nastalo plnenie zážitku, pretože táto Hra v prírode sa predáva ako zážitok (darček), ktorý nie je považovaný za tovar. Hra je určená na 1 použitie.

 

Reklamačné podmienky pre inzerujúcich na webovej stránke

Ak nastal rozpor v súlade s obchodnými podmienkami zverejnenými na webovej stránke cestovatelskykompas.sk, máte právo podať reklamáciu do 14 dní odo dňa kedy Užívateľovi alebo Návštevníkovi vznikol nárok na reklamáciu. Reklamáciu je potrebné doručiť písomne doporučenou formou na adresu sídla Prevádzkovateľa uvedenú v obchodných podmienkach najneskôr v posledný deň, kedy má Užívateľ alebo Návštevník právo podať reklamáciu. V reklamácii je potrebné uviesť kontaktné údaje, dôvod a dôkaz reklamácie.

 

Reklamačné podmienky spoločné ustanovenia

Reklamačné konanie je upravené:

  • Obchodný zákonník – Zákon č. 513/1991 Zb. v znení aktuálnych predpisov
  • Občiansky zákonník – Zákon č. 40/1964 Zb. v znení aktuálnych predpisov
  • Zákon o ochrane spotrebiteľa – Zákon č. 250/2007 Zb. v znení aktuálnych predpisov
  • Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Zákon č. 102/2014 Zb. v znení aktuálnych predpisov
  • Zákon o priestupkoch – Zákon č. 372/1990 Z. z. v znení aktuálnych predpisov
  • Zákon, ktorým sa mení a dopĺňa Zákon o ochrane spotrebiteľa a Zákon o priestupkoch – Zákon č. 397/2008 Z. z. v znení aktuálnych predpisov
  • Zákon o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov – Zákon č. 391/2015 Z. z. v znení aktuálnych predpisov

 

Alternatívne riešenie sporu

Máte právo obrátiť sa na nás so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, alebo ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva. Rovnako máte právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu, ak sme na žiadosť o nápravu odpovedali zamietavo, alebo na ňu neodpovedali do 30 dní odo dňa jej odoslania.

 

Orgánom alternatívneho riešenia sporov je:

https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi

 

Adresa na doručovanie:

Slovenská obchodná inšpekcia

Ústredný inšpektorát

Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov

Bajkalská 21/A, p. p. 29

827 99 Bratislava 27

 

Adresy na podávanie podaní v elektronickej podobe:  ars@soi.sk , adr@soi.sk

Telefonické číslo:  +421 (0)2/58 27 21 23, +421 (0)2/58 27 21 41

 

Máte právo využiť na podanie návrhu na začatie mimosúdneho riešenia sporov a na získanie informácií o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov (vrátane cezhraničných sporov) tiež webovú stránku:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK

 

Tieto Reklamačné podmienky platia od 23.10.2024, na dobu neurčitú.